Author Topic: Mechwarrior 4: Mercenaries | Kein Multiplayer möglich  (Read 2498 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Urishima }12thVR{

• Lance Sergeant
  • **
  • l33tp0intz: +33/-0
  • Abacus
Mechwarrior 4: Mercenaries | Kein Multiplayer möglich
« on: October 16, 2011, 12:00:55 PM »
Servus.

Ich poste das hier für Blackdeath der Probleme hat hier einen account zu erstellen.

Hallo Leute ich Spiele Mechwarrior 4 und habe in Multiplayer das Problem das ich auf keinen Server komme da kommt immer die Meldung:

"Cannot join the selected game, there may be networking problems or the server may be gone"

Ports sind aber frei geht aber immer noch nicht. Gamespy weiß ich net ob man das braucht.

Version: 51.03.01.0030
Spiel wurde über MTX bezogen.

Bitte hilft mir schnellich will mal online zocken

Cherio...
« Last Edit: October 16, 2011, 12:11:02 PM by Urishima }12thVR{ »
Ghiest: I suggest trying to control your forum torrettes with copious amounts of weed.

KingLeerUK: Right now playing puretech is like riding a bike without a seat; you're putting yourself through some unnecessary discomfort and everyone else on the trail is looking at you funny.

Bill: You're a massive gay. Let's bum.
Deathbane: Let's.

My Youtube channel filled with MWLL awesomeness!

Offline thEClaw

• Star Captain
  • l33tp0intz: +75/-0
Re: Mechwarrior 4: Mercenaries | Kein Multiplayer möglich
« Reply #1 on: October 16, 2011, 01:06:14 PM »
Schau mal hier: www.mechlivinglegends.net

(Sorry, mehr habe ich dazu nicht zu sagen. Klingt stark nach mangelnder Port-Freigabe oder eine übervorsichtigen Firewall.)

Offline Urishima }12thVR{

• Lance Sergeant
  • **
  • l33tp0intz: +33/-0
  • Abacus
Re: Mechwarrior 4: Mercenaries | Kein Multiplayer möglich
« Reply #2 on: October 16, 2011, 07:27:20 PM »
Problem gelöst. Ein Programm namens Hamachi zum konfigurieren von LAN-parties hat dazwischengschossen. Jetzt hat ers ausgemacht und es läuft.
Ghiest: I suggest trying to control your forum torrettes with copious amounts of weed.

KingLeerUK: Right now playing puretech is like riding a bike without a seat; you're putting yourself through some unnecessary discomfort and everyone else on the trail is looking at you funny.

Bill: You're a massive gay. Let's bum.
Deathbane: Let's.

My Youtube channel filled with MWLL awesomeness!